Portal del Fons històric i col·leccions patrimonials d’agricultura

Presentació

La Biblioteca del Campus del Baix Llobregat (BCBL) de la Universitat Politècnica de Catalunya acull el fons bibliogràfic històric i col·leccions especials d’agricultura de l’Escola d'Enginyeria Agroalimentària i de Biosistemes de Barcelona (EEABB).

El fons bibliogràfic històric és un fons d'una gran riquesa documental que permet consultar informació des del s.XVIII al s.XX i inclou diferents tipus de material com llibres, revistes, fotografies, etc. Es tracta d’un fons de gran interès per a l’estudi i la recerca científica i tècnica en l’àmbit de l’agricultura i el paisatgisme.

El fons es complementa amb els arxius i materials personals de professors que han estat part important de l’escola i de la seva història: Joan Corominas, Miquel Pujol  i Xavier Argimon. L’accés al fons està subjecte a les seves condicions de preservació. Per tal de facilitar-ne la consulta, part del mateix es troba digitalitzat. Dins de la informació de cada col·lecció s’hi indica la documentació que es troba accessible en línia. Podeu adreçar les vostres consultes sobre el fons bibliogràfic històric a l’adreça de correu electrònic

Col·laboren: