Exposició del Centenari de l'EEABB

La Biblioteca del Campus del Baix Llobregat, en el marc del centenari de l'EEABB, va realitzar una exposició de llibres sobre el Fons Antic, del 10 d'abril fins al 15 de setembre de 2012. L'objectiu era exposar alguns dels llibres més rellevants del fons. La selecció va estar basada pel valor bibliogràfic i científic dels llibres.

Aprofitant la riquesa d'aquest fons, el PDI de l'EEABB va realitzar una sèrie de pòsters sobre les disciplines relacionades amb l'agricultura, que van ser: matemàtiques, climatologia i botànica.

Actualment el fons antic de la biblioteca consta d'uns 7.000 llibres catalogats i la resta del fons en fase d'incorporació al catàleg. Agraïm la seva col·laboració a: Miquel Pujol, Mònica Blanco, Núria Cañameras i Maite Mas.

ERILL I PINYOT, Gustau. et al. L’Escola Superior d’Agricultura de Barcelona : cent anys d’ensenyament universitari: 1912-2012. Barcelona: Escola Superior d’Agricultura de Barcelona, Universitat Politècnica de Catalunya, 2012. ISBN 9788461610273.