Vés al contingut (premeu Retorn)

La solució al canvi global no és només una qüestió de tecnologia

Sou a: Inici / Portada / Notícies als mitjans i cursos del sector / CURSOS I JORNADES PASSADES / 2016 / La solució al canvi global no és només una qüestió de tecnologia

La solució al canvi global no és només una qüestió de tecnologia

23 de maig. Organitzada pels Cellers Torres juntament amb la Universitat de Barcelona i el Sr. Tomàs Molina.

La jornada tindrà lloc a l’Aula Magna de la Universitat de Barcelona de la Gran Via de les Corts Catalanes 585, des de les 9h fins les 13.30h. Hi intervindran científics, tècnics i experts en la matèria, moderat pel <Sr.Xavier Coral, periodista i presentador de diversos programes de TV3. L’acte serà clausurat pel Conseller de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, l’ honorable Sr. Josep Rull.

Per poder assistir-hi de manera gratuïta només cal que enviï un correu electrònic a nmallen@torres.es

Pot consultar major detall de la jornada a la web  www.jornadesambientals.com