Cursos de manipuladors i aplicadors de productes fitosanitaris

Nivell bàsic. Mercabarna Flor. Febrer-març 2016. Més informació

El curs està dissenyat per donar resposta als professionals del sector agrari que estan obligats a obtenir el nivell bàsic de capacitació com a agricultors que no disposin de personal auxiliar en l’explotació mateixa, personal auxiliar d’empreses i altres entitats dedicades a l’aplicació de productes fitosanitaris, personal auxiliar d’empreses i explotacions agràries que apliquin productes fitosanitaris i personal auxiliar dels establiments de venda al públic de productes fitosanitaris.

L’objectiu del curs és complir el Decret 61/2015, de 28 d’abril, sobre els productors i operadors de mitjans de defensa fitosanitària a Catalunya i a les Agrupacions de Defensa Vegetal. L’assoliment del curs és imprescindible per sol·licitar el carnet de Nivell Bàsic de manipulador i  aplicador de productes fitosanitaris.

Nivell Qualificat. Mercabarna Flor. Març-maig 2016. Més informació

Aquest curs està dissenyat per donar resposta als professionals del sector agrari que estan obligats a obtenir el nivell qualificat de capacitació com a persones responsables dels establiments de venda al públic de productes fitosanitaris, els aplicadors a tercers i els directors tècnics de les empreses de tractaments fitosanitaris i tots els responsables de les explotacions agrícoles, de les empreses i de les entitats que tinguin al seu càrrec persones que apliquin aquests productes.