Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / Esdeveniments / Maig-juliol 17 / Període exàmens Final quadrimestre Graus

Període exàmens Final quadrimestre Graus

Quan
02/06/2017 a 12/06/2017
Afegeix un esdeveniment al calendari
Universitat Politècnica de Catalunya maig 2017

Horaris de les biblioteques durant els exàmens

Set biblioteques de la UPC amplien els seus horaris i obren, com a sales d'estudi, els caps de setmana i festius durant el període d'exàmens de maig i juny.
L'horari és de 10:30 h a 20:00 h (fins a les 24:00 h a la BCT).

Teniu accés a les biblioteques els membres de la comunitat universitària UPC i també de les universitats públiques catalanes.
En el cas de la BCT l’accés durant els caps de setmana i festius (no pas les nits) està restringit als estudiants UPC.

Porta el teu carnet UPC!

Comparteix:  Facebook Twitter Google+ Linked In

Sales d'estudi dels campus, escoles i facultats de la UPC

A més dels espais de les biblioteques, les escoles i facultats de la UPC us ofereixen més de 1.600 places en sales d’estudi.
La gestió i l'accés a les sales és responsabilitat de les escoles i facultats de la UPC.

Aula d’estudi del Campus Nord

El Campus Nord de la UPC disposa d’una aula d'estudi ubicada a l'edifici A4.
L’accés està restringit als estudiants UPC i es prioritza l’entrada als estudiants matriculats als centres del Campus Nord, que a diferència d’altres centres, no disposen d’espais equivalents en els seus centres d’origen.

Sales d'estudi a Barcelona

Del 8 de maig al 22 de juny l'Ajuntament de Barcelona ofereix 30 sales d'estudi on preparar els exàmens i concentrar-vos per a l’estudi.

Consulta el nou "Mapa digital de sales d’estudi de Barcelona" on pots trobar la ubicació i els horaris, així com la disponibilitat de places en temps real.

Descarrega’t l’app Bib@prop

Descarrega’t Bib@prop, una app gratuïta per geolocalitzar més de 450 biblioteques públiques, universitàries i sales d’estudi on poder estudiar.

Disposaràs, en temps real, d'informació dels espais més propers, els seus horaris i les condicions d’accés.

Dipòsit d’exàmens UPC

Al dipòsit d'exàmens de la UPC hi ha més de 35.000 exàmens.
L'accés està restringit a la comunitat UPC. Connecteu-vos amb el vostre nom d’usuari i contrasenya de les intranets UPC o del Campus Virtual.

5 consells i 5 exercicis

La Biblioteca del Campus de Manresa ha fet una infografia que recull 5 consells i 5 exercicis que et faran més fàcil la preparació dels exàmens.

Dóna-li una ullada!