La Festa dels amics de l'ESAB

Una de ls activitats de mes de maig: La festa dels amics de l'ESAB

Dinar de germanor i Espectacle musical "100 anys sent ESAB"

Dia diumenge 13 de maig de 2012
>> RESERVAR PLAÇA
Hora 13:00 >> 1r Concurs La Primavera al Campus.
Jardins efímers a Castelldefels
Lloc Edifici ESAB i teatre Plaza de Castelldefels

PROGRAMA:

13:00 Rebuda a l'ESAB. Visita a les instal·lacions de l'Escola
14:30 Dinar de germanor al pati de l'ESAB
17:00 Visita jardins efímers de "La Primavera al Campus". Des de l'ICFO a la plaça de l'Ajuntament de Castelldefels
18:00 Espectacle musical "100 anys sent ESAB" al teatre Plaza de Castelldefels.

"100 anys sent ESAB" és un espectacle musical escrit i dirigit per Cristina Cordero, directora teatral i guionista, membre de la companya de teatre musical "Som n’hi" amb la qual ha fet i dirigit nombrosos espectacles musicals arreu de Catalunya.

En aquest espectacle la Cristina ha volgut lligar alguns esdeveniments de l’Escola amb la història del País i els seus diferents moments musicals. És, per tant, teatre, història i música enllaçada a la nostra Escola.

Hi participen diversos actors i les tres corals (Arquitectura, Campus de Terrassa i Campus del Baix Llobregat) i l’orquestra de la UPC.

Un espectacle amb més de 100 persones a l’escenari que no us podeu perdre!!!

PREUS DE LA JORNADA:

Dinar de germanor:12€
Espectacle musical: 6€
Nenes i nens menors de 8 anys 50%

Fent la reserva conjunta del dinar i l'espectacle abans del 6 de maig ampliat al 9 de maig pagaràs només 15€ (50% descompte pels nens i nenes menors de 8 anys).

Podeu reservar plaça a secretaria de Direcció ESAB (Eva Martinez o Silvia Salinas) o mitjançant el següent enllaç:

>> RESERVAR PLAÇA