Preguntes freqüents sobre la Matrícula de Graus

• On puc consultar els dubtes sobre la matrícula?

De manera general a l'Oficina Oberta d'atenció als estudiants.

• Tinc dret a descomptes, abonaments o beques?

En aquest enllaç trobaràs la informació necessària

• On es realitza?

Els estudiants que es matriculen per primera vegada realitzen tots els tràmits a l'Oficina Oberta els dies assignats.

La matrícula dels estudiants no nous es fa per internet en les dates assignades segons l'ordre de matrícula.

• De quants crèdits o assignatures m'he de matricular?

Els estudis es poden cursar a temps complet o bé a temps parcial. L'estudiant pot triar, a l'inici dels seus estudis i sense necessitat de cap justificació addicional, la modalitat de dedicació als estudis.

La matrícula de l'estudiant que cursi els estudis a temps parcial estarà limitada, mentre es trobi en la Fase Inicial dels estudis, a un màxim de 36 crèdits ECTS per any acadèmic (18 crèdits ECTS per quadrimestre).

L'estudiant que cursi els estudis a temps complet i es matriculi per primera vegada de primer curs en uns estudis de grau, s'ha de matricular de 30 crèdits en el quadrimestre.
L'estudiant que s'incorpori per primera vegada a uns estudis, i que no sigui de primer curs, s'ha de matricular en el seu primer any acadèmic, com a mínim, de 12 crèdits ECTS.

• Hi ha altres limitacions de crèdits o assignatures a la matrícula?
Per als estudiants no nous hi ha algunes limitacions depenent del paràmetre de rendiment i/o prerequisits entre les assignatures de diferents cursos. Al Netarea i e-Secretaria es publica abans de cada matrícula el potencial de matrícula individualitzat. Si es vol sol.licitar excepcions, cal fer-ho en el període indicat al calendari de matrícula.
És important consultar abans de matricular-se els horaris i dates d'exàmens de les assignatures per evitar solapaments.
  • Si tinc una titulació de CFGS em convaliden crèdits?
Per algunes titulacions si. Consulta el quadre de convalidacions i els procediments al calendari de matrícula.
  • Si sóc estudiant de l'EEABB d' Enginyeria Tècnica Agrícola, puc adaptar-me als nous Graus?

Consulta l'apartat d'adaptacions als estudis de graus