Beques d'aprenentatge

Tramitació

Vols ser un becari de la UPC a l’EEABB?

Les beques d'aprenentatge ofereixen a l'estudiantat la possibilitat de realitzar tasques de col•laboració en diferents unitats estructurals de la UPC com a oportunitat de complementar la seva formació.

Els requisits per gaudir d’una Beca d’Aprenentatge de la UPC són:

• Ha d’estar matriculada en estudis de grau o màster (1r o 2n cicle) de la UPC durant el curs acadèmic en què estigui en vigor la beca (Cal tenir la fase selectiva superada. En el cas d’estudiants de màster, cal haver cursat 30 ECTS de grau a la UPC).

• No haver gaudit durant més de 22 mesos consecutius d'una beca de 20 hores setmanals (Per a dedicacions inferiors s’aplicarà el període màxim de col·laboració de forma proporcional).

• Durant el període del nomenament no estar gaudint d'una beca d'inici a la recerca ni d'una beca d'un conveni de cooperació educativa. Tampoc pot tenir un contracte laboral.

La dedicació pot estar compresa entre 5 hores/setmanals com a mínim i 20 h/setmanals com a màxim.

Import de l’ajut

Per l’any en curs:

hores / setmana import brut mensual
5 118,35 €
10 236,70 €
15 355,05 €
20 473,40 €

A l’import íntegre mensual es descomptarà la cotització a la Seguretat Social i l’IRPF corresponents.

L’import de la deducció de Seguretat Social per contingències comunes per a l’any 2016 és de 6,18 € mensuals.

Com consultar les convocatòries obertes de les beques d’aprenentatge UPC?

Podeu consultar les convocatòries en aquest apartat:

La inscripció com a candidat d’una beca és on line.

Un cop finalitzat el període d’inscripcions el responsable valora els candidats i determina quin és el guanyador de la convocatòria. Aquest resultat és públic i es podrà consultar a la mateixa aplicació.