Sou a: Inici / Notícies EEABB / Taula rodona amb motiu del Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència

Taula rodona amb motiu del Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència

El proper 11 de febrer, amb motiu del Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència, organitzem una taula rodona al Campus de la UPC al Baix Llobregat per compartir i debatre la trajectòria de quatre titul·lades de les nostres Escoles

La taula rodona comptarà amb la participació de: Cristina Ramos, Marta González, Merxe Ferreira i Paula Ortega, totes elles joves enginyeres titulades en els àmbits d'expertesa del nostre campus: Agroalimentària i Biosistemes, Telecomunicacions i Aeroespacial.

Compartirem aspectes diversos que poden suscitar dubtes en moltes de les noies que es volen apropar a la ciència i a la tecnologia:  els motius que les van empènyer a estudiar enginyeria, quines eren les seves pors i les seves il·lusions, com és actualment el seu exercici professional i com veuen el futur en un entorn professional on, encara ara, hi ha poques dones exercint.
La sessió s'adreça a estudiantat de secundària, batxillerat i cicles formatius, oberta també al públic en general.
Podeu fer la vostra inscripció al Formulari(obriu en una finestra nova). La sessió s'oferirà presencialment i en streaming, amb una durada prevista d'una hora i 15 minuts, en funció de les preguntes que ens plantegeu.
Lloc: Campus del Baix Llobregat de la UPC a Castelldefels
Hora:11h del matí.