Recull Fotogràfic de l'acte de Graduació promoció 2019-2020

El dia 18 de juny de 2021 es va dur a terme l'acte, posposat a causa de la pandèmia COVID.

Es va realitzar al passeig del campus, en un marc incomparable, i amb totes les mesures sanitàries establertes. Com cada any, es va atorgar els premis:

• Fitó al millor TFG relacionat amb millores en la sostenibilitat i eficiència dels conreus.

• CETAFC-DB al millor TFG en Projectes i estudis en el camp de l'Enginyeria Agroalimentària, del Medi Ambient i de la Biotecnologia.

• Als millors Expedients Acadèmics de cada grau.

Va actuar com a padrina de la promoció Clara Prats, professora EEABB i referent destacada durant aquest període de la recerca i gestió de dades de la pandèmia.

Així mateix tots els graduats de la promoció presents, i també del màster KET, van rebre un diploma recordatori i es va encoratjar els nous alumni a seguir en contacte amb l'Escola mitjançant EEABB-Alumni.

Es pot accedir a totes les fotos de l'acte mitjançant el següent enllaç:

Vista general del passeig

Clara Prats, padrina de la promoció

Carme Grech va rebre el Premi Fitó

El Premi CETAFC-DB va ser atorgat a Raoul Ferrer

Els premiats dels millors expedients acadèmics, amb Anna Gras, directora de l'EEABB i Lourdes Reig, vicerectora UPC.

Grau Enginyeria Agrícola: Just Font

Grau Enginyeria Agroambiental i del Paisatge: David Rodríguez