Sou a: Inici / Notícies EEABB / Programa d’Acompanyament Educatiu de la Fundació Catalunya La Pedrera

Programa d’Acompanyament Educatiu de la Fundació Catalunya La Pedrera

La Fundació Catalunya La Pedrera està buscant estudiantat universitari que vulgui participar com a voluntari en el seu Programa d’Acompanyament Educatiu. L'objectiu és aconseguir referents per a infants i adolescents en risc d'exclusió amb l'objectiu de donar-los més oportunitats en la seva formació educativa.
Programa d’Acompanyament Educatiu de la Fundació Catalunya La Pedrera

La Fundació Catalunya La Pedrera està buscant estudiantat universitari que vulgui participar com a voluntari en el seu Programa d’Acompanyament Educatiu. L'objectiu és aconseguir referents per a infants i adolescents en risc d'exclusió amb l'objectiu de donar-los més oportunitats en la seva formació educativa.

Només cal disposar d'una tarda lliura a la setmana per fer l'acompanyament, i ganes de treballar en equip i de compartir les pròpies experiències i talent.

A més, la participació al Programa té reconeixement de crèdits ECTS

Xerrada informativa online, dijous, 24 de de febrer de 15:00 a 15:45

Enllaç de la videotrucada: https://meet.google.com/auv-jgoh-mtu (cal connectar-se amb el correu de la UPC)

Més informació a:pae@fcatalunyalapedrera.com