Sou a: Inici / Notícies EEABB / Inici Enquestes Estudiantat 2022/23 1Q

Inici Enquestes Estudiantat 2022/23 1Q

Les enquestes a l’estudiantat són una eina per a l’avaluació i la millora de la docència de la UPC i es duen a terme quadrimestralment a través de 2 instruments: les enquestes a l’estudiantat sobre l’actuació docent del professorat i les enquestes a l’estudiantat sobre les assignatures.
Inici Enquestes Estudiantat 2022/23 1Q

Enquestes a l'estudiantat

Què són?
A qui s’adrecen?
Per a què serveixen?
On puc participar i consultar els resultats?

Què són?

A qui s’adrecen?

L’objectiu és enquestar la totalitat de l’estudiantat sobre la docència rebuda, tant en els estudis de grau com de màster.

Per a què serveixen?

1. Per millorar l’activitat docent i tots aquells aspectes relacionats amb l’organització i desenvolupament de les assignatures.
        2. Com a indicadors de satisfacció pel seguiment i acreditacions de les titulacions.
        3. Com a indicadors d’avaluació del professorat:
          1. Certificació de la seva activitat docent.
          2. Promoció (juntament amb altres indicadors).
          3. Incentius econòmics (juntament amb altres indicadors).

On puc participar i consultar els resultats?

Des de aquest curs podeu consultar els resultats de les enquestes a nivell d’assignatura que s’imparteixen en la vostra titulació. Podeu participar donant la vostra opinió i consultar les enquestes en aquest enllaç: https://e-enquestes.upc.edu

Les dades són confidencials?

Les dades d'aquesta enquesta són totalment confidencials i qualsevol informe final fruit d'aquest qüestionari només reflectirà resultats globals.