Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / Notícies EEABB / Recull Fotogràfic de l'acte de Graduació promoció 2020-2021

Recull Fotogràfic de l'acte de Graduació promoció 2020-2021

Us passem un petit resum i un recull fotogràfic per tots aquells que no vau poder assistir a l'acte de Graduació 2020-21 del passat divendres 17 de juny
Recull Fotogràfic de l'acte de Graduació promoció 2020-2021

El dia 17 de juny de 2022 es va dur a terme l'acte de Graduació de la Promoció 2020-21

Es va realitzar a la Sala Mercabarana de l'escola. Com cada any, es va atorgar els premis:

• Fitó al millor TFG relacionat amb millores en la sostenibilitat i eficiència dels conreus.

• CETAFC-DB al millor TFG en Projectes i estudis en el camp de l'Enginyeria Agroalimentària, del Medi Ambient i de la Biotecnologia.

• Als millors Expedients Acadèmics de cada grau.

Va actuar com a padrí de la promoció Jaume Fabregat, professor EEABB

Així mateix tots els graduats de la promoció presents, i també del màster KET, van rebre un diploma recordatori i es va encoratjar els nous alumni a seguir en contacte amb l'Escola mitjançant EEABB-Alumni.

Es pot accedir a totes les fotos de l'acte mitjançant el següent enllaç:

Vista de la Sala

Jaume Fabregat, padrí de la promoció

Judith Roca va rebre el Premi Fitó

El Premi CETAFC-DB va ser atorgat a Miquela Alomar

Els premiats dels millors expedients acadèmics, van ser.

Grau Enginyeria Agrícola: Frederik Veger

Grau Enginyeria Agroambiental i del Paisatge: Eva Grau