Tallers de repàs de temes Preuniversitaris: MATEMÀTIQUES I QUÍMICA. 2021

Per a l'estudiantat de nou ingrés 2021-2022, l'escola organitza els tallers durant el mes de setembre. Els tallers són gratuïts.

Estan adreçats principalment a estudiants nous dels graus d'Enginyeria, però el taller de Matemàtiques també s'adreça a estudiants nous de Paisatgisme.

Hi haurà sessions presencials els matins dels dies 1, 2, 3, 6, 8, 13, 15 de setembre, i durant tot el mes també s'oferiran sessions de suport online.

Les sessions presencials seran de dues hores, de 9.00 a 11.00, i de 11.30 a 13.30.

Podeu escollir 1 o 2 matèries.

Possibilitat de Reconeixement de crèdits d'extensió universitària, per haver assistit a les classes (15 h/ 0.5 ECTs)

Contactes i consultes amb els responsables de les matèries

Coordinadora dels tallers: Mònica Blanco

MATEMÀTIQUES: Matemàtiques I: Jaume Fabregat ( Matemàtiques Grau Paisatgisme: Mònica Blanco (monica.blanco@upc.edu)