Curs 2015-2016

Activitats i Sortides docents durant el curs 2015-2016

Juny 16

Estudiants d'Enginyeria de Sistemes Biològics

(Propietats dels Materials) en la seva visita a l'Institut de Bioenginyeria de Catalunya (IBEC).

Atesos per  Vito Conte, investigador principal del grup de mecánica del desarrollo y la enfermedad i visita al laboratori del grup de integración celular y dinámica de tejidos guiats per Juan Francisco Abenza

Maig 16

Visita a Can Comas, dels estudiants de PHF d'Enginyeria Agroambiental i del Paisatge. Ens ha atés molt bé el tècnic d'ADV i ex-alumne d'Enginyeria i Master Albert Lacunza.

Maig 16.

Estudiants del Màster Ket4food+bio (Sistemes i equips de mesura) en la seva activitat a l'empresa MATGAS a la UAB

Maig 16.

Estudiants de l'assignatura TBR a la planta de Compostatge de Torrelles de Llobregat, guiada per Silvia Barrera.

Visita a Semillas Fito.

Alumnes de Sistemes Biologics de l'assignatura BTAP.

Maig´16

Estudiants de l'assignatura TURO d'Enginyeria Agrícola, a la planta Burés (St. Boi), amb Neus Sepó i Oleguer Burés, antics alumnes de l'ESAB.

Maig'16

Estudiants de TAR, de Sistemes Biològics, en la visita a les EDAR de Rubí i Abrera

Visita estudiants Màster de Paisatgisme

als vivers Sala Graupera.

Assignatura: Tècniques d'Enginyeria

del Paisatge.

Maig'16

Visita Estudiants de l'assignatura TBR   a Granollers.

Planta de tractament de residus municipals del Vallès Oriental. Guiada per l'Eduard Hernández, titulat ESAB.

Sortides estudiants

de TURO, Enginyeria Agrícola.

Visita a la granja porcina i tractament de purins Sat Molíné, guiada per en Francesc Turu, antic alumne de l'ESAB.

Visita la granja de vacú de llet i tractament de purins Mas Bes, guiada per en Josep Vicens.

Benvinguda Fòrum Agrobiofood Engineering

Abril'16

Sortida estudiants de Multiplicació i Viverisme a Agromillora (Subirats)

Abril'16

Desembre’15

Sortida estudiants de Disseny i Formulació de Nous Productes a Nice Fruit (Castellbisbal).

Ens va atendre Mª Blanca Pérez, Quality Manager i exalumna de l'ESAB

Desembre’15

Sortida estudiants de Vitivinicultura al Celler i Vinyes Vall Llach a Porrera del Priorat.

Albert Costa, propietari i titulat ESAB

Desembre'15

Sortida AARRO EDAR El Prat.

Director de la planta, Sr. Javier Presas.

Novembre'15

Sortida Vitivinicultura.

Vinyes i celler de Recaredo.

Sr. Joan Rubio

Conferència: “Del laboratori al mercat: Estratègies d'innovació en el sector agrícola. L’experiència de Plantinova".

Octubre'15

Sortida conjunta de RAMA i PAE

Visita a La Torre d'Olost, Sr. Josep Altarriba i a La Torre de Foix, Sr. Joan Noguera de Guardiola de Berguedà

Octubre’15