Sou a: Inici / Notícies EEABB / L’alimentació saludable, tema central de la Universitat d’Estiu de Mercabarna

L’alimentació saludable, tema central de la Universitat d’Estiu de Mercabarna

Del 4 al 6 de juliol, Mercabarna celebra aquestes jornades de divulgació adreçades a professionals en actiu, estudiants de l’àmbit agroalimentari i membres del món acadèmic i de la recerca.
L’alimentació saludable, tema central de la Universitat d’Estiu de Mercabarna

Del 4 al 6 de juliol tindrà lloc la 4a Universitat d'Estiu de Mercabarna, que tractarà sobre “L’alimentació saludable de la ciutadania”. La Universitat es concep com un espai de trobada de professionals d'empreses, institucions, joves universitaris i equips de recerca, per promoure la cooperació, la transferència de coneixement i el networking.

Inscripcions per a estudiants

• Activitat gratuïta.
  • Els estudiants de 4t curs de grau i/o de màster de l’EEABB-UPC i del Campus de l'Alimentació de Torribera de la UB que assisteixin a totes les jornades obtindran 1,5 crèdits ECTS.

Aquesta iniciativa té la col·laboració de l'Escola d'Enginyeria Agroalimentària i de Biosistemes de Barcelona de la Universitat Politècnica de Catalunya (EEABB-UPC) i del Campus de l’Alimentació de Torribera de la Universitat de Barcelona.

Temàtica

En un context marcat per reptes globals (canvi climàtic, COVID-19, zones en conflictes, dependència energètica i inestabilitat econòmica), és important definir i prioritzar estratègies per alimentar a la població de forma segura, saludable i sostenible. Ara tenim l’oportunitat de construir un futur millor i transformar els actuals sistemes alimentaris.

La 4a Universitat d'Estiu serà un espai per conèixer de primera mà, debatre i reflexionar sobre com fer possible una alimentació segura, saludable, sostenible i justa per a la ciutadania en un context complex, convuls i incert.

A qui s'adreça

• A estudiants de quart curs de grau de l’EEABB-UPC i del Campus de l'Alimentació de Torribera de la UB i a estudiants de màster de les àrees d'interès.
  • A empresaris/empresàries, professionals tècnics de les empreses del sector agroalimentari, personal docent i de recerca, i ciutadania interessada en la temàtica.