Sou a: Inici / Futurs Estudiants / Que estudiar? / Grau en Enginyeria de Ciències Agronòmiques

Grau en Enginyeria de Ciències Agronòmiques

FE_1-2-1.jpg

Grau en Enginyeria de Ciències Agronòmiques

L’Enginyeria de Ciències Agronòmiques combina l’experiència en tecnologia de la UPC amb l’agronomia i la biologia, amb l’objectiu de formar professionals amb capacitat d’innovació i emprenedoria per a una agricultura tecnològicament avançada, sostenible i respectuosa amb el medi ambient. Rebràs una formació multidisciplinària en el camp dels biosistemes amb els coneixements científics i tecnològics necessaris per projectar, planificar, dirigir i gestionar processos relacionats amb la producció agrària, la viabilitat econòmica de les empreses del sector, les actuacions destinades a la conservació i protecció mediambiental i paisatgística de l’entorn, i l’ordenació del territori. Aquest grau t’habilita per a l’exercici de la professió regulada d’enginyer/a tècnic/a agrícola, especialitat en explotacions agropecuàries o especialitat en Hortofructicultura i Jardineria i d’enginyer/a agrònom/a, cursant el màster universitari en Enginyeria Agronòmica.