Sou a: Inici / Notícies EEABB / Xavier Flotats Premi Trajectòria a la nit de la bioenercia CBC

Xavier Flotats Premi Trajectòria a la nit de la bioenercia CBC

Xavier Flotats, Doctor Enginyer Industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), distingit amb el Premi TRAJECTÒRIA a la #nitdelabioenergiaCBC.
Xavier Flotats Premi Trajectòria a la nit de la bioenercia CBC

Xavier Flotats, Doctor Enginyer Industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), distingit amb el Premi TRAJECTÒRIA a la #nitdelabioenergiaCBC. La seva carrera professional s’ha centrat en la investigació, el desenvolupament i la divulgació del #biogàs. Pioner i visionari és una figura reconeguda tant a nivell català com a nivell internacional. Aquest guardó és només una petita mostra d’agraïment del sector per la seva tasca pionera en aquest àmbit.