Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / Notícies EEABB / Ja es poden consultar els horaris de l'EEABB a l'app UPC Estudiants

Ja es poden consultar els horaris de l'EEABB a l'app UPC Estudiants

A partir d’aquest curs 2020-2021, l’app ‘UPC Estudiants incorpora els primers serveis personalitzats, via autenticació, per a l’estudiantat de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC): consultar les qualificacions parcials i finals i els horaris de les assignatures d’alguns centres docents, així ocm rebre avisos sobre cancel·lacions i canvis d’horaris de les classes, entre d’altres notificacions.

Identificant-se un sol cop, l’estudiantat d’alguns centres docents ja pot accedir, en un sol clic, a l’apartat ‘El teu espai’, que dóna accés als serveis de gestió d’horaris, de consulta de notes i d’avisos. Uns serveis i unes funcionalitats que s'aniran ampliant al llarg del curs.

Informació sobre biblioteques, ajuts i beques, i l'actualitat de la UPC
A través d’aquesta app, la UPC ofereix informació i recursos pràctics per al dia a dia de l’estudiantat. A més d'oferir els primers serveis personalitzats, accessibles de moment per a estudiants i estudiantes de determinats centres docents, la nova versió de l'app continua oferint, per a tot l'estudiantat de la UPC, la consulta ràpida dels horaris de les bibloteques, la distància a la qual es troben des de la ubicació compartida, i l’estat d’ocupació de cadascuna d'elles. També ofereix, de manera més àgil i completa, la informació sobre beques i ajuts i les notícies d'actualitat sobre la Universitat.

L'aplicació ha estat desenvolupada i implementada per IThinkUPC, l’empresa de consultoria i serveis avançats de software de la Universitat.

info.png